Sunday, October 10, 2010

18 septembrie


“Ce e cu balconul albastru...?”

SLU, la Luxemburg...
Paradoxal, a primit aici cea mai ieftina benzina de pe unde am fost. M-am uitat de vreo trei ori de teama sa nu fie motorina sau altceva, caci nu prea imi venea sa cred ca pot alimenta cu 1,29 euro. Si apa mea era mai scumpa...De fapt, totul a fost scump aici, ca si in Belgia, exceptand cazarea. Inainte sa plec dimineata din Vianden , am intrat la un economat, singurul supermarket din oras. Vroiam sa-mi iau ceva pentru pranz si rezerva de apa. Am simtit ca am nevoie de ochelari de mai multe ori, desi, nu port si nici n-am purtat in viata mea. Toate erau de 3-4-5 ori mai scumpe decat in Olanda, Germania sau Austria.
Drumul frumos, o explozie de soare dupa o portiune de ceata, prin munti...
Imi doream sa ajung seara la Strasbourg , asa ca m-am plimbat cateva ore prin Luxemburg...
Elegant, mai verde decat mi-am imaginat si, totusi...m-am simtit usor detasata de spiritul locului. Sau, poate pur si simplu nu l-am putut intelege... sau atinge.
O fi fost ziua de vina, sau poate venirea mea din alte locuri...”ceva” m-a facut sa ma plimb ca printr-o expozitie pe care, desi o admir si-mi place, nu prea o inteleg foarte bine...






















































































































































































No comments:

Post a Comment