Wednesday, September 1, 2010

me and my monkey


Day 1, 28 august 2010

Tricouri…periuta de dinti…papuci, harti, cortul…laptop,cagula, incarcatoare, maimuta, briceag, manusi, ustensile, crema…costumul de ploaie, iar tricouri…pantaloni…sosete…prosop…iar tricouri… Cam asa am facut de vreo 3 ori pana sa finalizez bagajele… Am eliminat mereu cate ceva…hm…cred ca nu suficient, insa…



Cum am plecat?!
... Singura...





Prima zi a insemnat cam 700 km...Drumul catre Arad a fost...romanesc...Am ales varianta prin Brasov, un drum bun, de altfel dar... coloana(-E) de km, transpirand la 30 si x de grade...

Prima oprire a fost la Sibiu...Aici, un week-end cu targ medieval...asa ca ,m-am gandit sa raman peste noapte.
Parchez, ma “demontez’...






Stiu un hostel dragut in Piata mica...
Intreb – “Totul full”, mi se raspunde.totusi...atmosfera e frumoasa, ca intodeauna...
La un info-point mi se confirma: totul e ocupat, inclusiv hotelurile...
Dupa o tura scurta, hotarasc sa merg mai departe...





Si-am spus stop la Arad, pe la 9, cu un inceput de ploaie cam rece...


Asculta mai multe audio Muzica

No comments:

Post a Comment