Wednesday, September 1, 2010

Day 2 , 29 august 2010

Dimineata insorita...picioare putin cam amortite , insa...
“Are sa treaca”, imi spun...
La intrarea in Ungaria, care Szeged, vamesul:
...” Unde mergeti, domnisoara Oancea?” ...”Olanda...sper” , “Cum...singura? Si nu va e frica? “... “Inca nu, am raspuns”...si...plec, cu soarele in fata...

Szeget e frumos. Am facut o scurta plimbare...inca se demontau ramasite ale zilelor de festival...















Ma-ntreb de ce n-o fi Bucurestiul mai aproape...sau “eu”, pur si simplu...


Ajung la Budapesta dupa 5...Ma invart pe strazile frumoase, incercand sa gasesc ceva unde sa stau peste noapte...Din documentarea mea, gasesc un apart-house dar n-au nimic liber pentru o persoana. Domnisoara e insa draguta si ma indruma, pe harta , catre cel mai apropiat hostel... Am retinut... Sensul unic poate fi innebunitor uneori...si, totusi, zic c-am retinut cum trebuie...Dar ma invart deja de 1 ora fara succes, de parca strada aia ar fi disparut, pur si simplu. Vad...”cheap,cozy rooms”. Bun! Ma opresc si intreb ...scrie Hotel...dar camera costa 20 de euro cu mic dejun si baie proprie.



Minunat! De fapt...cladirea, curtea interioara chiar era frumoasa...Baiatul imi arata camera si ii inteleg intaia ezitare...imi spune: “actually , i don’t have any more single rooms, so you should deal with this...”  si imi arata camera...cu 4 paturi...uriasa! Romanii faceau aici o pensiune ! Camera avea 4 m in inaltime...simpla si curata, linistitor , dupa o zi lunga. Imi spune sa adapostesc motocicleta in gang peste noapte...asa ca, linistita, ies la o plimbare...
Descopar ca eram chiar langa Raday Street, strada pe care o cautam initial. Intrarea din bulevard era , insa, blocata de o cladire in constructie...de aceea n-o gaseam. Oricum, nu-mi mai pasa...

Budapesta e tare frumoasa...insa, la fel de friguroasa ca ultima data cand am fost... Doar ca , atunci era decembrie...
Seara are privelisti spectaculoase...









1 comment: