Thursday, September 2, 2010



Day 3 , 30 august 2010-08-31
Budapesta...
Buna dimineata...

Am uitat sa modific ora, asa ca m-am trezit o ora mai devreme...Aveam sa constat asta mai tarziu, insa...
Cobor la micul-dejun...Doamna de la receptie deschide restaurantul pentru mine...:) cafea, cereale cu lapte si...”evident”, paine prajita cu unt si miere...




Locul apartine acum unui turc...dar "traieste" din 1839, cand a fost deschis ca loc de odihna pentru negustorii veniti la pietele din Kalvin Square. Cand acestea au incetat sa se mai tina...locul a fost transformat in cladire de apartamente, pana in 2002...Apoi a fost preluat de Makrovilag si e din nou "casa de oaspeti"...
La ora asta ...8(?) vremea nu pare prea insorita...dar poate-i prea devreme, imi spun...

P.S: ...scris pe un servetel , azi, 30 august, Hotel Pava, Budapesta...


Am facut o tura mai lunga spre iesirea din oras catre Viena si am iesit prin Pest...












Ma indrept spre Gyor...Pe autostrada ma opresc sa-mi schimb haina caci incepe sa picure...Miroase a ars si nu stiu de unde...Hm...Coburul de deasupra esapamentului e mai greu...cu laptopul in el. S-a lasat, iar toba fierbinte a topit piciorusul coburului. Plasticul s-a scurs pe toba si...arde... Il inlatur cu o surubelnita...Am usurat coburul, oricum...nu mai are ce topi...



Si incepe ploaia...
La Gyor caut un internet , incercand sa ma hotarasc care e directia. Ploua tare si rece...



Viena!

No comments:

Post a Comment