Monday, April 11, 2011

Putin din "Lumea mare"



Sambata, 9 aprilie, am fost invitata, impreuna cu Alin Totorean, sa-mi prezint calatoria si proiectul Put me on the map, in cadrul unui eveniment organizat cu regularitate de Lumeamare.ro , la ceainaria Green Tea.

Am avut o groaza de emotii ( care s-au simtit), dar am gasit acolo o atmosfera calda si foarte prietenoasa. M-am balbait, am omis, m-am mai pierdut pe alocuri, am pierdut sirul intamplarilor...
M-am relaxat abia spre final si-mi pare rau ca am uitat sa povestesc lucruri.

Dincolo de emotiile mele, m-am simtit tare bine si, mai ales, m-am bucurat ca oamenii au apreciat, au inteles, au zambit...
Experientele lui Alin Totorean sunt adevarate lectii...de viata, de supravietuire, de cunostere.

Multumesc tare mult tuturor si pentru atunci si pentru cuvintele frumoase scrise ulterior.
Multumesc tare mult Roxana, Alin, Alex!


http://lumeamare.ro/2011/04/11/povesti-din-lumeamare-14-impresii

http://www.funtur.ro/blog/2011/04/10/alin-totorean-la-alexandra-oancea-la-povestiri-din-lumea-mare

No comments:

Post a Comment