Thursday, September 9, 2010

ziua 10, 7 septembrie

Ma trezeste acelasi tipat de pescarus...si ploaia...off, ploaia...

...Haga, "the world's legal capital". Deocamdata , eu vad doar marea necajita de ploaie... E frumos.

Sunt aici de doua zile, "captiva" a ploii. Asta ma scuza, oarecum, pentru dorinta de a mai ramane inca o noapte aici. Nici frigul nu e tocmai placut in containerul meu de 8 paturi. Dar e numai al meu, pe plaja...
F.A.S.T. e un camping de surferi; de fapt, sunt rulote si containere transformate in dormitoare, cu asternuturi curate si prosoape.
E minunat...Langa sezlonguri retro si scaune de piele antichizata, gasesti lampi cu cristale, margarete rosii si fotolii de sec.XVI . Fiecare container e altfel, pictate in exterior, au transformat locul intr-un muzeu in aer liber.Poti sta pe perne mari langa sobele de tabla.
Mi s-a pregatit un mic dejun urias, cald si mult...prea mult.
Totul e facut cu drag, oamenii iubesc locul asta si asta se simte in tot ce e in jur...
Mi-am cumparat lapte de capra cu 90 de centi. In tramvai s-a scurs prin rucsac, pe pantaloni. Eram un fel de Ms Bean la toaleta, incercand sa-mi usuc pantalonii.Dar laptele a fost foarte bun.
Un alt periplu in supermarket-ul de langa camping mi-a adus o sticla de otet in loc de apa...
Pe asta nu l-am incercat!

Haga e foarte mare, iar asta m-a facut sa caut plaja pentru mult timp. De fapt, Scheveningen e un fel de cartier aparte, extrem de elegant, pe malul marii si in jurul portului, la 10 minute de centrul orasului.
Iarna nu inchid, caci oamenii cauta locul pentru petreceri sau chiar si evadari de o noapte departe de oras. Plaja e intinsa , iar nisipul e galben si fin.

Un oras grozav...cum altfel?! Strazile inguste, tipice , foarte elegante, lumina olandeza...





























































































































































































































































loaia

No comments:

Post a Comment