Monday, October 4, 2010

13 septembrie

Tura scurta de aseara prin A’dam si ziua frumoasa de azi m-au starnit sa raman aici intreaga zi...
Pur si simplu frumos...


Am gasit Amsterdam la fel ca si de fiecare data pana acum...cu acelasi sentiment de fericire de niciunde.
Piata de flori, stradutele, portul, canalele, piata de vechituri, o tura prin cartierul rosu incercand sa fur cateva imagini... E cunoscut faptul ca e bine sa nu faci fotografii in zona asta, mai ales fetelor. Am prins in graba o mulatra ce se pregatea sa se aseze in vitrina ei. Prin urechea dreapta am auzit “Please don’t make photos if you don’t want trouble “…si, macar aparent, m-am conformat.
Nimeni nu are nimic cu tine, atat timp cand nu incalci regulile.


Acum cateva zile am incercat sa rezerv o noapte pe una din barcile ce ofera cazare. Putin mai mult decat campingul meu sau un hostel, adica in jur de 35-40 de e pentru o persoana, hotarasem sa-mi fac un mic capriciu, caci, ce poate fi mai frumos decat sa te trezesti unduind pe un canal prin Amsterdam. N-am gasit pentru miercuri, nici pentru vineri, nici pentru saptamana viitoare, nici pentru octombrie...Poate doar la anul, prin martie...
Cine stie?!



























































































































































































































































































No comments:

Post a Comment