Tuesday, October 5, 2010

14 septembrie

Ma mir ca inca mai sunt in cort, adica, ca mai exista inca micutul cort dupa noaptea asta...Vantul a innebunit , la fel si ploaia ce a inceput odata cu iesirea mea din dusul de aseara. Cerul e suparat si, dupa cum arata, nu cred ca se va schimba curand. Astazi trebuie sa strang cortul...
Nici n-am dechis bine ochii si m-a mai suparat ceva...Am gasit pe saua Doamnei mele coji si resturi de banane. Am curatat-o si am rugat-o a nu se supere prea tare. Spanioli, entuziasmati prea tare de gustul ierbii...

Dupa aproximativ 5000 de km bugetul s-a subtiat dramatic. Pretul benzinei a fost peste asteptari...1,55-1,59e , uneori 1,6e pe autostrada. Nebuna sau naiva, inca nu m-am hotarat, eu n-am plecat cu toti banii socotiti ca buget, la mine. Pentru o parte aveam promisiunea ca vor veni pe parcurs, iar o alta parte pusi la socoteala, n-au mai venit deloc...
Hotarasem ca dupa cele 4 nopti de cort langa Amsterdam, sa merg catre Nord . Imi propusesem drumul catre Leeuwarden prin Hoorn, pe un dig ce desparte, practic, Marea Nordului de Ijmeer.

Sper sa las ploaia in urma…Iarba s-a transformat in noroi.
Am strans cortul pe ploaie , iar vantul a facut din activitatea mea o adevarata aventura. In timp ce strangeam, ma si gandeam la cum se amuza supraveghetorii, urmarind camerele si pe mine, luptandu-ma cu cortul. Cum, necum am pus lucrurile pe motocicleta si la sfarsit am agatat steagul Put me on the map, pe care, in sfarsit, reusisem sa-l cos de suport. Pe drum i-am cantat maimutei cate ceva, sa mai uite de ofranda de dimineata…
Ploii nu i-a placut cantecul meu, caci, nu numai ca s-a tinut dupa noi, dar a inceput din ce in ce, pe masura ce ne apropiam de mare. Vantul rece de septembrie, inteapa...

Drumul asta trebuia facut pe soare, caci e tare frumos sa ai apa si-n stanga si-n dreapta...






























































































































































No comments:

Post a Comment